Professionals del futur

Escrit per el maig 11, 2010 - 18:30 No hi ha comentaris

El proper dia 15 de maig tindrà lloc la jornada “Professionals del futur”, en què es treballaran conceptes com ara l’emprenedoria, la innovació o la capacitat de lideratge dels professionals d’avui en dia. La jornada forma part de la I Trobada de graduats de la UOC a les Terres de l’Ebre, que organitzen UOC Alumni i la Comissió de Seu de les Terres de l’Ebre en col·laboració amb el Consell Comarcal del Baix Ebre i l’Ajuntament de Tortosa.

La jornada està oberta a tothom a qui l’interessi la temàtica tractada i vulgui compartir experiències, inquietuds i formar-se en competències transversals comuns a la majoria de feines. La inscripció és gratuïta, però està limitada a l’aforament de la sala.

Més informació

La jornada tindrà lloc al Viver d’Empreses Baix Ebre Innova, Polígon Venta Nova, parcel·la 0, Camarles. Podeu veure el programa clicant aquí.

Per a inscriure-us-hi, heu d’enviar un mail a l’adreça de correu electrònic alumni@uoc.edu indicant el nom complet, el mail de contacte, l’empresa en què treballeu, el càrrec i si autoritzeu la comunicació del vostre nom i correu electrònic en una llista d’assistents que es lliurarà el dia de l’activitat.

Podeu obtenir més informació posant-vos en contacte amb la Seu de les Terres de l’Ebre, Tortosa, cterres_ebre@uoc.edu, 977588066.