Beques d’assistència als XXXIX Premis Octubre

Escrit per el setembre 30, 2010 - 12:10 No hi ha comentaris

La UOC col·labora un any més en l’edició dels Premis Octubre, que tindran lloc del 26 al 29 d’octubre de 2010 a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània, a València (C/ Sant Ferran, 12). Els premis s’estructuren en tres congressos (XIX Congrés de Mitjans de Comunicació, Congrés Mundial sobre Dones i Nacions, XXII Encontre d’Escriptors) i en un seguit d’Activitats Paral·leles.

La UOC participa en el Congrés de Mitjans de Comunicació amb la conferència del professor Jordi Sánchez “Pràctiques comunicatives i culturals dels joves”, que tindrà lloc el dimecres 27 a les 16.00 h.

La inscripció al congrés es de 150 €, preu que inclou el material informatiu del congrés escollit, el viatge, l’allotjament, la manutenció i el certificat d’assistència atorgat per la Fundació Ausiàs March.

Si voleu consultar més informació sobre el programa dels Premis Octubre, podeu visitar el web de l’Octubre Centre de Cultura Contemporània:

Convalidació de crèdits

L’assistència a un dels congressos dóna dret a la convalidació de crèdits segons els estudis següents:

Grau en Llengua i Literatura Catalanes: 1 ECTS
Grau en Humanitats: 1 ECTS
Llicenciatura en Humanitats: 1 crèdit Lliure Elecció
Llicenciatura en Filologia catalana: 1 crèdit Lliure Elecció
Grau en Comunicació: 1 ECTS
2n. cicle en Publicitat i Relacions Públiques: 1 crèdit Lliure Elecció
2n. cicle en Comunicació Audiovisual: 1 crèdit Lliure Elecció

Sol·licitud de beques

Als estudiants que vulguin assistir als Premis, la UOC ofereix tres beques de 150 € cadascuna (suma que inclou el material informatiu del congrés escollit, el viatge, l’allotjament, la manutenció i el certificat d’assistència). Per sol·licitar-ne una, heu d’enviar un correu electrònic a l’adreça sactivitats@uoc.edu en què indiqueu el congrés al qual voleu assistir i una carta adjunta en què especifiqueu la vostra vinculació personal i acadèmica amb la temàtica del congrés. El període de sol·licitud finalitza el dia 14 d’octubre. Els candidats seran analitzats pels estudis interessats (Arts i Humanitats en el cas del Congrés Mundial sobre Dones i Nacions i de l’Encontre d’Escriptors; Ciències de la Informació i la Comunicació en el cas del XIX Congrés de Mitjans de Comunicació, Congrés) i el dia 20 es comunicarà la concessió de la beca a les persones seleccionades.