define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » Xerrada-col·loqui App4performance: com treure el màxim profit de mòbils i tauletes

Xerrada-col·loqui “App4performance: com treure el màxim profit de mòbils i tauletes”

Escrit per el febrer 18, 2013 - 9:45 No hi ha comentaris

El Grup UOC Alumni de Madrid, conjuntament amb la UOC, organitza el dijous 28 de febrer a les 19.00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) aquesta xerrada-col·loqui sobre l’ús d’aplicacions mòbils per a la millora de l’acompliment professional.

Segons comScore MobiLens, Espanya se situa al capdavant d’Europa en la penetració de smartphone, tant en termes de nombres de dispositius (52,5%) com en descàrregues per nombre d’habitants (43%). Dia a dia apareixen noves aplicacions, en un context professional cada vegada més competitiu, davant la qual cosa podem preguntar:

• Hi ha aplicacions que puguin ajudar-nos a millorar els nostres acompliment professional optimitzant temps i tasques?
  • Com puc treure més profit de les aplicacions que ja disposo?
  • Tinc alguna experiència de valor per compartir amb altres professionals?

En resposta a aquesta necessitat, el Grup UOC Alumni de Madrid ha desenvolupat el col·loqui-debat “App4performance: com treure el màxim profit de mòbils i tauletes”, amb l’objectiu de presentar les aplicacions més utilitzades i com utilitzar-les per treure’ls rendiment, promovent el intercanvi amb assistents i convidats.

Leandro Codarin, Director d’Operacions a Global Estrategias/Demos Group i Consultor a UOC, coordinarà la trobada amb un grup de convidats i la resta de participants. Els convidats del col · loqui-debat seran:

Aquesta activitat, exclusiva per als graduats de la UOC, tindrà una durada aproximada d’una hora i mitja i per assistir, encara que és de caràcter gratuït, hauràs d’inscriure’t omplint aquest formulari.

T’esperem!