“Descobreix… els smartphones” (Terrassa)

Escrit per el març 7, 2013 - 12:35 6 comentaris

Des que l’any 2007 Steve Jobs va anunciar el llançament del primer Iphone, el món dels telèfons mòbils ha experimentat una autèntica revolució, fins al punt que avui dia el seu principal ús té poc a veure amb fer trucades de veu.

En aquestes xerrades podreu conèixer com funciona el món de les Apps (aplicacions per a dispositius mòbils), quin model de negoci n’hi ha al darrere, com s’instal·len, quines són les més útils per a l’organització personal i professional i com escollir-ne entre les existents. Les sessions se centraran especialment en les que utilitzen el sistema operatiu Android, però no ens oblidarem dels que utilitzeu Iphones!

“Les Apps. Què són i com treballar-hi?”. 16 d’abril, a les 19 h

“Apps per a l’aprenentatge, l’organització personal i professional”. 18 d’abril, a les 19 h

Totes les sessions es faran a la Seu de la UOC a Terrassa (Vapor Universitari de Terrassa, carrer Colom, 114) i tindran una durada aproximada d’una hora. L’assistència és lliure i gratuïta, però heu d’emplenar el formulari següent:

Formulari d’inscripció

6 comentaris »