[sic] dades personals: l’or d’internet

Escrit per el març 6, 2013 - 17:44 Un comentari

El proper dimarts 12 de març a Sevilla tindrà lloc la segona edició del cicle [sic] debats sobre tendències de la Societat de la Informació i el Coneixement, que tindrà lloc a la seu de la UOC de Sevilla, a l’Avinguda Torneo, 32 a les 19h. Pots confirmar ja la teva assistència en el formulari que trobaràs en aquest enllaç.

En aquesta ocasió, dedicarem la sessió a la seguretat de la informació, temàtica analitzada des de diferents perspectives, però gran desconeguda per a la majoria dels usuaris d’Internet. Amb l’ajuda d’experts en la matèria, analitzarem els nostres hàbits a l’hora d’accedir a la informació a Internet o de compartir continguts a les xarxes socials. Anem a conèixer el rastre digital de la nostra activitat digital o les conseqüències de la permanent exposició dels nostres dades privades. Som realment conscients del valor que contenen les dades personals que compartim? Prenem els internautes les mínimes precaucions per evitar situacions d’abús, frau o suplantació d’identitat?

Un dels nostres experts, Claudio Feijoo, ens sorprendrà amb les seves investigacions sobre el valor de les nostres dades personals a Internet.

Claudio Feijoo. Enginyer, economista i professor de la Universitat Politècnica de Madrid (UPM). És expert en prospectiva tecnoeconòmica i ha estat involucrat en molts projectes de recerca, desenvolupament i innovació tant nacionals com internacionals. Durant tres anys va treballar en el llançament d’una spin-off universitària i també va passar dos anys a l’Institute for Prospective Technological Studies (IPTS) de la Comissió Europea. Actualment és el subdirector del centre de recerca CeDInt de la UPM.

Esperem la vostra assistència i participació activa tant a la jornada presencial com als debats que es generen a les xarxes socials. Si ets usuari de twitter, pots seguir-nos al hashtag general #debateSIC o al hashtag de la sessió #privacidad; també pots deixar-nos els teus comentaris a la nostra pàgina de Facebook  i si vols, també pots seguir la sessió per streaming al blog.

Els debats [sic] són jornades de caràcter participatiu i obert al públic a les que participen experts en diferents matèries per parlar de les tendències de la societat de la informació i el coneixement a Espanya, Europa i especialment Andalusia.

Un comentari »