define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » [sic] no et deixes aplastar per la infoxicació

[sic] no et deixes aplastar per la infoxicació

Escrit per el abril 22, 2013 - 16:42 No hi ha comentaris

Dimarts que 14 maig es celebrarà la quarta edició del cicle [sic] debats sobre tendències de la Societat de la Informació i el Coneixement, que tindrà lloc a la seu de la UOC de Sevilla, al carrer Torneo, 32 a les 19h.

Pots confirmar la teva assistència al següent formulari.

En una societat caracteritzada per una sobreabundància d’informació, cada vegada és més habitual trobar persones que tenen la sensació de no ser capaç de llegir tot la informació que li arriba per prendre decisions encertades, de no estar al dia, és el que s’anomena < strong> Infoxicació o Sobrecàrrega Informativa . Serà la temàtica que analitzarem des de diferents perspectives amb l’ajuda d’experts en la matèria. Abordarem les causes d’aquest fenomen, quins efectes té en la nostra vida personal i professional? Com afecta la productivitat? Què podem fer? Són els sistemes de vigilància i intel•ligència competitiva una solució?

6931051597_22240f7548_z

Foto la infoxicación en flickr.com

Per fer-ho, ens acompanyaran Javier Velilla, soci director a @ Comuniza i Antonio Manfredi, periodista que treballa en la Ràdio Televisió d’Andalusia.

javier-velillaJavier Velilla (@javiervelilla). Soci Director a @Comuniza. Comunicació i branding. Des de finals de 2006 escriu Impressions, un bloc sobre les tendències de la comunicació, el màrqueting i el branding. Docent de branding, estratègia i comunicació digital a la Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Pontifícia de Salamanca.
antonioManfredi1Antonio Manfredi (@antoniomanfredi ). Periodista. Treballa a la Ràdio Televisió d’Andalusia i participa en l’Associació de Periodistes Digitals d’Andalusia, així com al Consell Andalús d’Assumptes del Menor ia 50 coses més. Anteriorment, va estar a Periodista Digital. Escriu en alguns blocs més, com Sanlúcar la Mayor, i col•labora en temes de canvi climàtic i amb l’associació de malalts de Psoriasi, Acció Psoriasi.

Esperem la vostra assistència i participació activa tant a la jornada presencial com en els debats que es generaran en les xarxes socials. Si ets usuari de Twitter pots seguir-nos al hashtag general #debateSIC o el hashtag de la sessió #infoxicacion; també pots deixar-nos els teus comentaris a la pàgina de Facebook i si vols, també pots seguir la sessió per streaming a www.debatesic.