Sessió “Col·laboració efectiva a l’empresa”

Escrit per el maig 14, 2013 - 13:32 No hi ha comentaris

El Grup UOC Alumni de Madrid organitza el dijous 23 de maig a les 18:30 hores a la  Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) la sessió “Col·laboració efectiva a l’empresa”, a càrrec d’Ignasi Alcalde.

ARTividadUOC_Colaboración_may2013-w580

En un món tan complex com l’actual, la col·laboració és totalment necessària per generar coneixement, innovació i equilibri social. Si ens parem a pensar, avui dia és complicat trobar activitats socialment útils, en les que la seva base sigui la tasca estrictament individual.

La col·laboració i el treball col·laboratiu brinden grans fortaleses: integren els esforços individuals, aprofiten les capacitats diverses de cada integrant, divideixen el treball d’acord amb funcions específiques, per poder aconseguir uns resultats plurals. Realment, en teoria és així però últimament per la gran irrupció de les múltiples eines col·laboratives, es parla molt dels beneficis del treball col·laboratiu en què hi ha certs mites que han de ser aclarits.

En aquesta sessió reflexionarem sobre els avantatges de fomentar la col·laboració dins de les organitzacions per ser més competitives en la nova economia anomenada “L’economia de la Col·laboració“, i del perquè i com compartir dins de les organitzacions explorant algunes eines i casos d’èxit.

Aquesta activitat, exclusiva per als graduats de la UOC, tindrà una durada aproximada d’una hora i mitja i per poder assistir, tot i que és de caràcter gratuït, hauràs d’inscriure’t omplint aquest formulari.

T’esperem!

Més sobre el ponent:

Ignacio alcalde és Graduat en Multimèdia per la UOC. Ha estat responsable de Grups de Treball Col·laboratiu online a ACC1Ó (agència per a la competitivitat de l’empresa de la Generalitat de Catalunya).

També ha estat Consultor / Project Manager en IES (Institut Estudis de la Salut) i cap de projectes multimèdia a Lavinia Interactiva. A la UOC ha estat consultor de diverses assignatures relacionades amb la col·laboració.

Visita el seu blog: www.ignasialcalde.es/blog-ia/