Compartim: xerrada sobre smartcities

Escrit per el maig 3, 2013 - 17:28 No hi ha comentaris

El dia 11 de setembre el vostre company Juan Pedro Zalvez, alumne de diverses carreres a la UOC (Grau en Tecnologies de Telecomunicacions, ETIG, ETIS…), parlarà sobre diversos temes relacionats amb la innovació en educació.

La ponència se centrarà en la innovació educativa en smartcities i el tractament de les necessitats especials. La xerrada s’emmarca dins de la iniciativa “Compartim” de la Xarxa Territorial de la UOC. Aquesta iniciativa posa a l’abast de tota la nostra comunitat les seus territorials de la universitat per tal que aquells que vulgueu compartir de forma altruista el vostre coneixement, habilitats o expertesa amb la resta de companys pugueu fer ús d’aquests espais. Els que estigueu interessats a proposar alguna activitat només cal que contacteu amb la seu territorial on vulgueu fer-la, des d’on us informaran dels requisits necessaris.

L’acte tindrà lloc el 11 de setembre a les 19.00 hores a la Seu de la UOC de València (carrer Pau, 3). Si voleu assistir-hi, us preguem que confirmeu la vostra assistència a: uocvalencia@uoc.edu