Exposició “Mirades”, a Salt

Escrit per el maig 8, 2013 - 11:48 No hi ha comentaris

Aquest mes de maig teniu l’oportunitat de visitar a la seu de la UOC a Salt l’exposició “Mirades”, organitzada pel grau Multimèdia de la UOC.

Mirades-Portada
L’exposició es va crear al començament del 2011 per un grup de treball integrat per estudiants i docents del grau amb la finalitat de participar en el Visa Off de Perpinyà, certamen que se celebra cada any en paral•lel al Visa pour la Image. Va sorgir del grup de treball en Fotografia Digital, creat per iniciativa del professor de l’assignatura, Antoni Marín, i format per consultors i estudiants del grau. Després d’un brainstorming inicial, es va decidir treballar sobre la “mirada” com a tema central de l’exposició. A partir d’aquesta idea es va desenvolupar un treball fotogràfic sobre les múltiples facetes i interpretacions relacionades amb l’acte de mirar com a eix.

L’entrada a l’exposició és lliure i gratuïta. Per a més informació sobre aquesta, podeu consultar aquest web.
Es pot visitar del 13 al 31 de maig a la seu de la UOC a Salt (Factoria Cultural Coma Cros, carrer Sant Antoni, 1), en horari d’obertura de la seu: de dilluns a dijous de 9.30 a 14 h, i de 15 a 19h. Divendres de 9.30 a 15h.

Amb el suport de:

ddgi221ap_petit