Cicle SEUminaris: la discapacitat auditiva

Escrit per el maig 3, 2013 - 18:15 2 comentaris

El proper dia 29 de maig tindrà lloc a Lleida el cinquè SEUminari que organitza el Màster de Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge.

La discapacitat auditiva  és  la conseqüència d’una dificultat per accedir a la informació auditiva de l’entorn que afecta la comunicació oral. Quan aquesta afectació es dóna abans o durant del desenvolupament bàsic del llenguatge, aquest es pot veure compromès, així com també altres àmbits del desenvolupament.

Aquest cop comptarem amb Carme Palmés, docent del Màster en Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge, i llicenciada en Pedagogia, mestra i màster en Pertorbacions del Llenguatge i l’Audició per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Els SEUminaris del Màster són un cicle de seminaris organitzats conjuntament entre la Xarxa Territorial de la Universitat Oberta de Catalunya i el Màster de Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge. En cada SEUminari un professional que es dedica a la intervenció en dificultats de l’aprenentatge i/o trastorns del llenguatge presenta el cas d’un nen amb una dificultat (dislèxia, discalcúlia, TEL, discapacitat motriu, TDAH, etc.). Aquesta presentació inclou la descripció del cas, informació relativa al procés d’identificació de les seves necessitats educatives i la descripció de la intervenció portada a terme i després s’obre un torn de preguntes amb els assistents.

Aquest seminari tindrà llloc el 29 de maig a les 18.30 h a la seu de la UOC a Lleida (carrer Canyeret, s/n, 2ª planta).

Els seminaris són oberts a tothom però es requereix inscripció prèvia (gratuïta) a través del formulari següent:
Formulari d’inscripció

2 comentaris »