Jornades d’acolliment (setembre 2013)

Escrit per el juliol 22, 2013 - 11:13 34 comentaris

La UOC organitza entre els dies 16 i 25 de setembre un conjunt de jornades d’acolliment adreçades a nous estudiants. Amb aquestes jornades es vol donar la benvinguda a la Universitat als nous matriculats i alhora ajudar-los a identificar la informació i les eines més rellevants en relació amb l’entorn d’estudi a la UOC, juntament amb algunes nocions metodològiques sobre l’organització i la planificació de l’estudi.

recerca2

Programa

• 19 h. Benvinguda institucional per part d’un professor propi, acompanyat del delegat territorial.
  • Taller fins a les 21 h a càrrec d’un consultor de CTIC. S’hi tractaran temes que siguin d’utilitat per començar els estudis a la Universitat (presentació del campus virtual, com es prepara una pac, com fer un treball en grup, etc.).

Les jornades d’acolliment es faran a les seus i els llocs que s’indiquen a continuació entre els dies 16 i 25 de setembre. L’assistència a les jornades és lliure i gratuïta, però cal que us inscriviu emplenant el formulari corresponent:

El contingut de les sessions és el mateix, independentment de la Seu d’on es faci. Des d’aquest altre enllaç també podeu descarregar-vos informació i consells que la Biblioteca de la UOC ha preparat per als nous estudiants.

Amb el suport de:

ddgi221ap_petit