L’exposició “Mirades”, a les comarques de Girona

Escrit per el agost 27, 2013 - 11:38 No hi ha comentaris

A partir del mes d’octubre l’exposició “Mirades” torna a les comarques de Girona. Es podrà visitar al Punt UOC de Santa Coloma de Farners durant el mes d’octubre i al Punt UOC de Blanes el mes de novembre.

L’exposició forma part del cicle d’activitats “Píxel”, sobre fotografia i imatge, organitzat pel grau Multimèdia de la UOC

mirades3

L’exposició es va crear al començament del 2011 per un grup de treball integrat per estudiants i docents del grau amb la finalitat de participar en el Visa Off de Perpinyà, certamen que se celebra cada any en paral•lel al Visa pour la Image. Va sorgir del grup de treball en Fotografia Digital, creat per iniciativa del professor de l’assignatura, Antoni Marín, i format per consultors i estudiants del grau. Després d’un brainstorming inicial, es va decidir treballar sobre la “mirada” com a tema central de l’exposició. A partir d’aquesta idea es va desenvolupar un treball fotogràfic sobre les múltiples facetes i interpretacions relacionades amb l’acte de mirar com a eix.

L’entrada a l’exposició és lliure i gratuïta. Per a més informació sobre aquesta, podeu consultar aquest web.

Punt UOC de Santa Coloma de Farners (Casal Cultural, Carrer Sant Sebastià, 91),  de l’1 al 19 d’octubre.

Punt UOC de Blanes (Biblioteca Comarcal de Blanes, Passeig de Catalunya, 2), del 4 al 18 de novembre.

Amb el suport de:

ddgi221ap_petit