define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » “Construeix la teva marca personal. Una introducció al màrqueting digital”. Cicle “Compartim”

Escrit per el novembre 15, 2013 - 12:32 No hi ha comentaris

En el marc de la iniciativa “Compartim”, Chema Lamirán parlarà sobre màrqueting digital el proper 25 de novembre a València.

La xerrada se centrarà sobre el concepte de marca personal i les possibilitats d’internet per treballar-lo. El ponent, Chema Lamirán, és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i estudia a la UOC el Màster universitari d’Aplicacions multimèdia en la seva línia d’investigació. Actualment, dirigeix el Postgrau de Xarxes socials de la Universitat Europea de València, codirigeix el Màster de Màrqueting digital de la mateixa universitat i és ponent i professor d’altres escoles de negocis.

La xerrada s’emmarca dins de la iniciativa “Compartim” de la Xarxa Territorial de la UOC. Aquesta iniciativa posa a l’abast de tota la nostra comunitat les seus territorials de la universitat per tal que aquells que vulgueu compartir de forma altruista el vostre coneixement, habilitats o expertesa amb la resta de companys pugueu fer ús d’aquests espais. Els que estigueu interessats a proposar alguna activitat només cal que contacteu amb la seu territorial on vulgueu fer-la, des d’on us informaran dels requisits necessaris.

La xerrada tindrà lloc el 25 de novembre a les 18.00 hores a la Seu de la UOC de València (carrer de la Pau, 3). Si voleu assistir-hi, us preguem que empleneu el formulari següent:
Formulari d’inscripció