“Disgrafia” (cicle Seuminaris)

Escrit per el desembre 3, 2013 - 10:23 2 comentaris

Per al dia 18 de desembre us proposem a Tortosa un nou seminari del cicle SEUminaris d’aquest curs 2013-2014, que organitza el Màster Universitari en Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge de la UOC.

Foto letras de Guillermo en Flickr.com

La jornada tractarà sobre la disgrafia, terme general amb què ens referim a les dificultats en l’aprenentatge i el desenvolupament de l’escriptura. Atesa la importància que l’expressió escrita té en la nostra societat, tant per a l’èxit acadèmic com professional i personal, és imprescindible conèixer les característiques dels trastorns de l’escriptura i com es relacionen amb aspectes cognitius, lingüístics i contextuals.

El seminari anirà a càrrec de Naymé Salas, doctora en Psicologia (Universitat de Bangor, Regne Unit) i llicenciada en Filologia Anglesa (Universitat de Barcelona). Treballa com a docent al departament de Formació de Professorat de la Universitat de Barcelona i pertany al grup de recerca GRERLI de la mateixa universitat. La seva recerca té per objectiu principal esbrinar el rol de les demandes cognitives en el procés d’aprenentatge de l’escriptura i els factors que contribueixen a la qualitat dels textos en diferents etapes del desenvolupament.

Aquest seminari tindrà lloc el 18 de desembre de 2013 a les 18.30 h a la seu de la UOC de Tortosa, carrer Alfara de Carles, 18, si bé també podreu seguir la xerrada des de les seus de la UOC a Terrassa, Salt i València. A tots els assistents se’ls expedirà un certificat d’assistència de dues hores. L’assistència a la sessió és gratuïta, però cal que empleneu el formulari següent:

Formulari d’inscripció

Amb el suport de:

ddgi221ap_petit

2 comentaris »

• Sara says:

M’he inscrit al seminari de disgrafia del 18 de desembre a València, no sé si podré canviar la feina fins l’últim moment. Si finalment no puc acudir passa alguna cosa?

• UOC says:

Sara, tracta d’avisar-nos com més aviat millor per tal de poder cedir el teu seient a una altra persona si finalment no pots assistir. Salutacions.