Sessió Alumni “Marca Personal” i Coral Gospel

Escrit per el desembre 2, 2013 - 14:10 8 comentaris

El Grup UOC Alumni de Madrid organitza el dijous 12 de desembre a les 18:30 hores  a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) la sessió “Marca Personal”, a càrrec de Marta Díaz Barrera.

Totes les places estan ja cobertes. Gràcies pel vostre interès.

UOC_Madrid_Marca_Personal

L’empremta dactilar ens distingeix com a éssers únics i irrepetibles però no ens proporciona cap altra informació sobre les característiques i competències del propietari de la mateixa. No obstant això, la Marca Personal és el que ens distingeix davant dels altres com una persona diferent amb els seus punts forts i les seves àrees de millora.

Tom Peters, el guru de la Marca Personal , la defineix dient: ” La Marca Personal enllaça les teves passions, els teus atributs clau i els teus fortaleses amb una proposició de valor, deixant clar el que et diferencia dels altres”. Fins i tot va més enllà quan afirma: “If you’r not appearing your are disappearing ” ( “Si no apareixes , desapareixes ” ). O el que és el mateix: si no estàs present allà fora, si no gestiones la teva xarxa de contactes adequadament, si no et fas visible, aviat s’oblidaran de tu.

Aprenguem, doncs , a crear la nostra pròpia Marca, com ho fan les grans empreses amb les marques dels seus productes.

Un cop acabada la ponència i el seu col·loqui (de 18:30 a 20:00h aproximadament) la Coral Living Water Gospel Choir en el qual participa la nostra companya, la graduada Ana Pérez García, ens delectarà amb algunes de les seves cançons escollides per a l’esdeveniment. Si us agrada l’actuació podeu gaudir de nou amb ells en el Teatro Lope de Vega el dia 16 de desembre.

Un cop acabada l’actuació tindrem un catering pre-nadalenc amb què ens obsequia la UOC.

Aquesta activitat és gratuïta però, per participar-hi , hauràs d’inscriure’t omplint aquest formulari ja que les places són limitades.

La sessió es pot seguir també per Twitter (i participar-hi) amb el hashtag #UOCmarcapersonal.

T’hi esperem!

—————————–

Més sobre la ponent :

Marta Díaz Barrera és Sòcia-Directora de Entrenando tu Talento (@Entrena_Talento), empresa que ofereix serveis d’Orientació de Carrera per a desocupats , per a professionals en actiu que busquen un canvi de treball i per a expatriats.

Lidera Talentoscopio, marca pionera al mercat laboral en oferir serveis de Selecció per Mòduls , especialment dirigits a PIMES , emprenedors i franquícies.

És ponent habitual en fòrums i jornades sobre ocupació i emprenedoria, col·labora amb diversos mitjans de comunicació (ràdio i TV ) i és creadora de Las Historias de LEO y su búsqueda de empleo, primer còmic del mercat laboral espanyol que orienta els candidats que busquen activament una feina.

També és professora associada en universitats i escoles de negoci.

A més, va impartir la conferència central “Acciona teu talent ” de la Jornada Anual UOC Alumni de Madrid que va tenir lloc el 1 de juny i el taller “Buscar feina sense morir en l’intent” el passat 22 d’octubre.

Marta Diaz Barrera Entrenando tu Talento-w550

8 comentaris »

• Celia Torija says:

Podría llevar un acompañante ?

Saludos y gracias

• UOC says:

Celia, puedes ir acompañada pero tanto tú como tu acompañante debéis hacer la inscripción a la sesión. Un saludo.

• Elena says:

Hola,
    ¿retransmitís vía streaming?
    Un saludo,
    Elena Hernández

• Teresa Arredondo Moreno says:

Estoy interesada en acudir a esta sesión. Me gustaría, si es posible, acudir con mi hermana Elena Arredondo Moreno, que es licenciada en Marketing y con la que probablemente inicie un proyecto profesional. Ella no es alumna de la UOC, aunque trabaja en temas de Formación y es la que me recomendó (y así lo hace con más gente) estudiar en la UOC.

Saludos,

Teresa Arredondo Moreno

• UOC says:

Hola Teresa, no hay ningún problema. Pero recuerda que para poder asistir debéis inscribiros en la sesión. Saludos.

• UOC says:

Hola Elena, no está previsto hacer retransmisión en streaming. Saludos.

• Teresa Arredondo Moreno says:

Buenas de nuevo,

Llevo desde ayer intentando inscribirnos y no me deja la aplicación. ¿Me pondrían indicar otro modo de inscripción o si es que las plazas ya se han completado?

Saludos y gracias,

Teresa Arredondo Moreno

• UOC says:

Teresa, lamentablemente están todas las plazas cubiertas. Actualizamos el post con la información. Saludos.