Jornada “L’èxit del fracàs”

Escrit per el febrer 10, 2014 - 12:03 No hi ha comentaris

Per al proper 26 de febrer us proposem a Tortosa aquesta jornada adreçada a la valorització empresarial i personal del fracàs.

BNN-BNW099

La UOC Business School i ADEDE organitzen aquesta jornada per transmetre el valor del fracàs com un instrument molt útil per a l’emprenedoria, la gestió i la direcció d’empreses. Els experts senyalen que un emprenedor nord-americà experimenta 3,75 fracassos empresarials abans d’assolir un triomf. En canvi, el 50% dels empresaris espanyols tenen por al fracàs i el 64% dels que fallen no ho tornen a provar per segona vegada.

16.15 h Recepció assistents.

16.30 h Benvinguda institucional. A càrrec de Joan Torrent, director de la UOC Business School i Cinta Pascual, presidenta d’Adede.

16.45 h Conferència “Fracassos i èxits: fonts de capital competencial”, a càrrec de Marta Zaragoza, col•laboradora docent de la Business School UOC.

17.30 h Taula rodona

Moderador: Joan Miquel Piqué, docent de la UOC Business School

Participants taula:

• Carol Allepuz, de Fergarcia
  • Anna Gimenez, de Granja Luisiana
  • Asun Colom, de l’empresa Carrosseries Alazor
  • Joan Antó, de Piso Perfecto

Fila zero de convidats amb  la participació de Joan Estellés (Mundo Parquet), Pere Clotet (psicòleg), Enric Ginovart (Incubalia.com), Pili Montesó (URV), Manel Balfegó (Grup Tonyinaire Balfegó), Jeroni Castell (cuiner) i Pasqual Franch (Temps de Terra)

18.30 h Debat obert.

La jornada tindrà lloc el dia 26 de febrer a les 16.15 h a l’Escorxador de Tortosa, Rambla Felip Pedrell, 3. L’activitat és gratuïta i oberta a tothom, però cal que empleneu el formulari següent:

Organitzen:

marcauocblaupaper LOGO_ADEDE_alta