Sessió Alumni “Mobile Learning, una visió més àmplia”

Escrit per el febrer 26, 2014 - 12:27 2 comentaris

El col·lectiu de graduats que forma el Grup UOC Alumni de Madrid ha preparat la sessió Mobile Learning, una visió més àmplia” que tindrà lloc el dijous 6 de març a les 19:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4).

UOC_Alumni_Mobile_Learning

De la mà de Marcello Rinaldi, Sènior Manager de Global Digital Learning Solutions en Abbvie, en aquesta xerrada-col·loqui s’analitzarà l’impacte dels dispositius i els serveis mòbils en formació digital, com el eLearning evoluciona cap al mLearning. Què és, característiques, casos d’èxit en empreses, tecnologies, elements a tenir en compte, gestió dels continguts i mètriques. Es veurà quin és l’estat actual del Mobile Learning i el que pot arribar a ser en uns pocs anys.

Aquesta activitat és gratuïta però, per participar-hi, hauràs d’inscriure’t omplint aquest breu formulari ja que les places són limitades.

La sessió es pot seguir també per Twitter (i participar-hi) amb el hashtag #UOCmlearning.

Esperem que aquesta proposta us resulti interessant 😉

2 comentaris »