define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » “Trastorns de l’articulació” (cicle Seuminaris)

“Trastorns de l’articulació” (cicle “Seuminaris”)

Escrit per el març 27, 2014 - 18:52 No hi ha comentaris

Per al dia 29 d’abril us proposem a Manacor un nou seminari del cicle SEUminaris d’aquest curs 2013-2014, que organitza el Màster Universitari en Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge de la UOC.

lectura

La jornada tractarà sobre els trastorns de l’articulació, que engloben diferents dificultats que afecten la producció dels sons del llenguatge, ja sigui a causa de malformacions a l’aparell buco-fonatori (disglòssies), de dificultats neurològiques (disàrtries) o d’un mal aprenentatge sense causa orgànica (dislàlies i retards i trastorns de parla). En el seminari ens centrarem en els casos de dislàlies i retard i trastorns de parla.

El seminari anirà a càrrec d’Eva Aguilar Mediavilla, doctora en Psicologia i màster en Pertorbacions del llenguatge i l’audició per la Universitat de Barcelona. Psicòloga i logopeda, treballa com a professora titular d’universitat a la Universitat de les Illes Balears.

Aquest seminari tindrà lloc el 29 d’abril de 2014 a les 18.30 h al Punt UOC de Manacor (c. Pare Andreu Fernàndez, 12). L’assistència a la sessió és gratuïta, però cal que empleneu el formulari següent: