define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » smartPYME (beta test) #4betatest

smartPYME (beta test)

Escrit per el març 11, 2014 - 12:21 4 comentaris

El dimarts 25 de març a les 19h a la seu de la UOC a Sevilla torna smartPYME (beta test), un esdeveniment organitzat per la Business School de la UOC en col·laboració amb Proyecto Minerva.

Al proper smartPYME (beta test) dos emprenedors que acaben de posar en marxa els seus projectes ens els explicaran en busca de consells per a millorar-los i fer-los créixer.

Pots apuntar-te al formulari que trobaràs en este enllaç per ser betatester de:

• fonKana és una innovadora plataforma de gamificació que permet dissenyar gimcanes amb endevinalles, enigmes i proves que són resolts des d’un smartphone iPhone, Android i Windows Phone.
  • Dconfianza treballa en el camp de la certificació i la custòdia digital, units amb serveis notarials tradicionals, convertint els emails certificats en burofax o permetent que, des del moment de la idea, els drets d’autor estiguen protegits.

smartPYME seria impossible sense l’ajuda dels nostres coaches: Dolores Ordóñez, consultora d’innovació a Barrabés Next; Javier Padilla, CEO de Moodyo; Javier Pérez Caro, Consultor i soci de Walnuters, i Ana Isabel Jiménez, professora de la UOC Business School i experta en start ups. Amb ells, farem un beta test de les idees dels emprenedors que ens visiten i els oferirem espai per la millora, consells i assessorament expert.

smartPYME (beta test) promou la col·laboració entre emprenedors i empreses amb projectes consolidats, i emprenedors que tot just acaben de posar en marxa els seus projectes o que, simplement, tenen una idea i volen compartir-la per fer-la créixer.

Si vols, pots enviar-nos la teua idea o proposar-nos alguna experiència per tal que puga participar a properes edicions d’smartPYME (beta test); només has de posar-te en contacte amb nosaltres a @smart_PYME, facebook facebook.com/smartPYME o per correu electrònic a uocsevilla@uoc.edu.

4 comentaris »