Sessió distribuïda Alumni “L’Economia del Bé Comú: un model d’economia amb futur”

Escrit per el maig 30, 2014 - 8:49 No hi ha comentaris

El col·lectiu de graduats que forma el Grup UOC Alumni de Madrid ha preparat la sessió, última abans d’estiu, “L’Economia del Bé Comú: un model d’economia amb futur” que tindrà lloc simultàniament (connectats per videoconferència) el dijous 5 de juny a les 19:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) i en la Seu de la UOC a Sevilla (Avenida Torneo, 32).

Economia_del_Bien_Comun

Luis Madrid i Eduardo Pérez Molina a Madrid i Charo Gómez-Álvarez i Carmen Rodríguez a Sevilla ens aproparan el model de l’Economia del Bé Comú (EBC) com a proposta de canvi polític, econòmic i social, posant a les persones i els valors humans en el centre de l’equació.

La sessió es dividirà en 3 blocs (d’uns 25m cadascun):

• Què és l’Economia del Bé Comú, quines són les seves bases, les seves influències i les seves propostes de canvi i introducció a l’eina del Balanç del Bé Comú Després d’aquesta exposició conceptual s’obrirà un torn de preguntes, debat i reflexions
  • Pràctica. Posicionant des d’un dels pilars de l’EBC: “Els Ciutadans”, realitzarem un exercici d’auditoria ciutadana guiat pels facilitadors de l’EBC. Un grup realitzarà una auditoria a municipis i l’altre grup a empreses. Sempre des de la intuïció i el “aprendre fent”
  • Posada en comú de l’exercici, on cada un dels grups comparteix la seva experiència i resultats a l’altre i, finalment, s’extrauran conclusions

Aquesta activitat és gratuïta però, per participar-hi, hauràs d’inscriure’t omplint algun d’aquests breus formularis (segons el lloc) ja que les places són limitades:

A més, es pot participar i seguir aquesta sessió a Twitter amb el hashtag #EBCenUOC i des de @UOCmadrid i @UOCsevilla.

Esperem que aquesta proposta us resulti interessant 😉