define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » smartPYME (beta test) periodistes, experiències i 3D

smartPYME (beta test) periodistes, experiències i realitat 3d

Escrit per el maig 8, 2014 - 12:00 No hi ha comentaris

El dimarts 20 de maig a les 19h a la seu de la UOC a Sevilla (Avda. Torneo, 32) torna smartPYME (beta test), un esdeveniment organitzat per la Business School de la UOC en col·laboració amb Proyecto Minerva.

Al proper smartPYME (beta test) podràs conéixer el projectes de:

• NUCLEUS MEDIA, una empresa especialitzada en la intermediació entre creadors i consumidors. El seu primer producte és  NUCLEUSINFO, una plataforma online d’información periodística sense control editorial i sense censura.
  • Sevilla y tú. Descobreix els aspectes menys coneguts de Sevilla, a través de la seua cultura, la seua història i el seu art, amb experiències que no oblidaràs.
  • La Sibila, permet observar a través d’un dispositiu portàtil una reconstrucció 3D d’un espai cultural desaparegut, contextualitzant les restes observades.

Pots apuntar-te al formulari que trobaràs en este enllaç per ser betatester d’estos tres projectes.

smartPYME seria impossible sense l’ajuda dels nostres coaches: Dolores Ordóñez, consultora d’innovació a Barrabés Next; Javier Padilla, CEO de Moodyo; Javier Pérez Caro, Consultor i soci de Walnuters, i Ana Isabel Jiménez, professora de la UOC Business School i experta en start ups. Amb ells, farem un beta test de les idees dels emprenedors que ens visiten i els oferirem espai per la millora, consells i assessorament expert.

smartPYME (beta test) promou la col·laboració entre emprenedors i empreses amb projectes consolidats, i emprenedors que tot just acaben de posar en marxa els seus projectes o que, simplement, tenen una idea i volen compartir-la per fer-la créixer.

Si vols, pots enviar-nos la teua idea o proposar-nos alguna experiència per tal que puga participar a properes edicions d’smartPYME (beta test); només has de posar-te en contacte amb nosaltres a @smart_PYME, facebook facebook.com/smartPYME o per correu electrònic a uocsevilla@uoc.edu.