define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » UOCalumni Sevilla: innovació a l’empresa

UOCalumni Sevilla: innovació a l’empresa

Escrit per el maig 12, 2014 - 15:58 Un comentari

El proper dijous 22 de maig a les 19h a la Seu de la UOC a Sevilla (Avda. Torneo, 32) tindrà lloc la segona sessió de UOCalumni Sevilla, un cicle d’activitats obertes al públic, organitzats pels graduats de la UOC a Andalusia i amb un enfoc marcadament professional.

Pots inscriure’t a la sessió a l’enllaç que trobaràs aquí.

La taxa d’inversió en R+D+i d’un país o d’una societat, pot ser considerada un indicador clau del seu nivell de desenvolupament econòmic i social. Un major nivell d’inversió en R+D+i permet, per exemple, dissenyar i oferir millor serveis, produir millors béns de consum, i, en definitiva, competir en millors condicions en una economia global.

En esta sessió de UOCalumni Sevilla, parlarem sobre el funcionament de la R+D+i empresarial; sobre creativitat i la millor forma de capturar i seleccionar les idees al sí d’una organització; parlarem sobre certificació de projectes d’R+D+i i propietat intel·lectual dels resultats. També analitzarem com les PIMEs col·laborar amb les grans empreses i els grups de recerca a través de projectes en consorci.

Per a fer-ho, comptarem amb l’experiència i els coneixements de Domingo Pérez Mira.

Domingo Pérez Mira és Enginyer Industrial per l’Escola Superior d’Enginyers Industrials de Sevilla i MBA per l’Escola d’Organització Industrial. Va iniciar la seua activitat professional amb projectes d’automatizació i incorporació de noves tecnologies a l’activitat empresarial al sector industrial, col·laborant com consultor de Logística de la UOC i com a professor en Escoles de Postgrau. En l’actualitat és Director d’R+D+i del Grup Azvi que, a través d’empreses pròpies del grup i participades, centra la seua activitat en els sectors amb més rellevància de l’economia espanyola i internacional: construcció, concessions, desenvolupament i gestió immobiliària, transport, logística, indústria i serveis.

Un comentari »