IV Jornada “Creativitat i enginy davant els reptes educatius actuals”

Escrit per el setembre 9, 2014 - 16:13 No hi ha comentaris

En el marc de les activitats sobre l’aplicació de les Noves Tecnologies en Educació per a professors d’escoles, col·legis i instituts que realitzem, l’eLearn Center de la UOC i l’Associació Espiral, Tecnologia i Educació organitzen la IV Jornada “Creativitat i enginy davant els reptes educatius actuals” que tindrà lloc el dijous 25 de setembre a la tarda a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4).

Posgrado_UOC

Aquest serà el programa de la jornada:

17.30–18.00h Arribada i registre
18.00–18.10h Benvinguda institucional

Juan Carlos Palomino, Vicepresident Pedagògic de l’Associació Espiral

18.10–18.40h Conferència “Projectant Docents 2.0 en la Cultura Digital”

A càrrec de la Mercedes Ruiz, Coordinadora de “Cero en Conducta, cine y educación

L’Ana Municio, Vicepresidenta de gestió de l’Associació Espiral

18.40–20.00h Taula Rodona “Selecció d’experiències innovadores en entorns digitals de diferents nivells educatius”

A càrrec de la Marta Reina, la Sara Reina, el Juan Carlos Palomino y el Pep Hernández

Modera:

Dra. Montse GuitertMontse Guitert, Directora de l’Àrea de Capacitació digital de la UOC y del Postgrau UOC-Espiral “Innovació y us creatiu de les TIC en Educació”, i investigadora de l’eLC

19.45–20.00 h Cloenda

Per participar en aquesta activitat, ja que les places són limitades, és imprescindible inscriure omplint aquest breu formulari.

La sessió podrà seguir també per Twitter (i participar-hi) amb el hashtag #JUOCEspiral.

T’hi esperem! 🙂