define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » #smartpyme #7betatest

#smartPYME #7betatest

Escrit per el setembre 10, 2014 - 12:55 No hi ha comentaris

Tornem el proper dimecres 24 de setembre a les 19h amb una nova sessió d’smartPYME (beta test). Pots apuntar-te per participar al formulari que trobaràs en este enllaç.

3517227492_2756cd1b67_o

Seràs betatester d’estes tres startups andaluses:

• Azaranda, el primer portal web dedicat a la venda de complements de flamenca, alta joieria flamenca amb productes dels dissenyadors més importants del sector.
  • Negavatio, es una consultoria energètica que busca l’estalvi dels seus clients sense necessitat d’inversió, sinó mitjançant l’estalvi al consum, la concienciació i les noves tecnologies.
  • Hevafor, és una aplicació que assistix al centre i al docent en la programació de l’ensenyament i en el seguiment dels aprenentatges dels alumnes mitjançant l’us de les TIC.

smartPYME seria impossible sense l’ajuda dels nostres coaches: Dolores Ordóñez, consultora d’innovació a Barrabés Next; Javier Padilla, CEO de Moodyo; Javier Pérez Caro, Consultor i soci de Walnuters, i Ana Isabel Jiménez, professora de la UOC Business School  i experta en start ups. Amb ells farem un beta test de les idees dels emprenedors que ens visiten i els oferirem espai per la millora, consells i assessorament expert.

smartPYME (beta test) promou la col·laboració entre emprenedors i empreses amb projectes consolidats, i emprenedors que tot just acaben de posar en marxa els seus projectes o que simplement tenen una idea i necessiten compartir-la amb d’altres per fer-la créixer.

smartPYME és una iniciativa oberta, per això, si vols, pots enviar-nos la teua idea o proposar-nos alguna experiència per tal que puga participar a smartPYME (beta test); només has de posar-te en contacte amb nosaltres a Twitter  @smart_PYME, facebook facebook.com/smartPYME o per correu electrònica a uocsevilla@uoc.edu.

Imatge | Font: https://www.flickr.com/photos/stevendepolo/3517227492