3a edició del cicle SEUminaris del Màster en dificultats de l’aprenentatge i trastorns del llenguatge

Escrit per el octubre 16, 2014 - 10:59 10 comentaris

El proper 29 d’octubre tindrà lloc  la segona xerrada d’aquest cicle organitzat pel Màster en dificultats de l’aprenentatge i trastorns del llenguatge de la UOC. Aquest cop comptarem amb la Dra. Chantal Desmarais, qui ens parlarà de la “Intervenció per a millorar la capacitat de comprensió dels nens amb TEL”. Aquesta presentació inclourà els resultats d’un projecte d’investigació que ha avaluat la intervenció portada a terme recentment basada en la col·laboració entre  investigadors i clínics seguint un model proposat per l’Institut Canadenc de Recerca en Salut.

màster

La Dra. Chantal és doctora en medicina experimental per la  Université Laval (2007). Actualment és professora agregada del  Département de réadaptation a la mateixa Université Laval i investigadora del Centre de recerca en e Rehabilitació i Integració social (CIRRIS). Els seus interessos de recerca es centren en els trastorns del llenguatge.

La xerrada tindrà lloc el 29 d’octubre a les 18.30 h a la seu de la UOC (Av. Tibidabo 39-43. 08035 Barcelona). La inscripció és gratuïta i oberta a tothom. Aquells que no pugueu assistir podreu seguir l’acte per videostreaming a través d’aquest mateix blog i podreu participar i fer preguntes a través de Twitter mitjançant el hashtag #SEUminari

Vull inscriure’m.

La resta de xerrades que formen part d’aquest cicle són:

• Retards i trastorns de llenguatge i cognició, a càrrec de Gary Morgan. 27 de setembre a les 18.30 h a la seu territorial de la UOC a Madrid
  • El retard del llenguatge i el TEL: Estratègies d’intervenció, a càrrec d’Iris Badia. 26 de novembre a les 18.30 h al Punt UOC d’Olot
  • Les dificultats d’aprenentatge: avaluació i intervenció, a càrrec de Josep Sopena. 17 de desembre a les 18.30 h a la seu territorial de la UOC de Sevilla. Es podrà seguir per videoconferència des de la seu de la UOC a Madrid
  • El TDAH a l’escola, a càrrec d’Andrea Palacio. 24 de març de 2015 a les 18.30 h a la seu de la UOC a Lleida
  • Aplicacions informàtiques per a l’atenció dels nens amb autisme, a càrrec de Francesc Sistach. 29 d’abril de 2015
  • Cognició social en els trastorns del neurodesenvolupament, a càrrec de Clara Andrés. 28 de maig de 2015

Segueix la sessió del dia 27 en directe:

Si no veus bé el vídeo fes clic aquí

10 comentaris »

• Manuela says:

Hola;
    M’he inscrit al SEUminari “Intervenció per a millorar la capacitat de comprensió dels nens amb TEL”, però volia triar seguir l’acte per videostreaming però no he vist on podía seleccionar l’opció. Prego si us plau ho tingueu en compte.
    Moltes gràcies

• Anna says:

Hola, M’ha passat com la companya Manuela. M’he apuntat a l’acte però el vull seguir per videostreaming.
    Gràcies

• Esther says:

Hola, jo estic en la mateixa situació que les companyes anteriors.
    Gracies

• Estrella says:

Bon dia.

Jo també m’he apuntat a l’acte però, per qüestons laborals, el seguiment l’he de fer per videostreaming.

Gràcies.

• UOC says:

Bon dia,
    aquells que vulgueu seguir la sessió per videostreaming no és necessari que us apunteu. El mateix dia de la sessió trobareu en aquest post el link per seguir la sessió en directe.

• Aina says:

Hola,

Vaig assistir al SEUminari “Retard del Llenguatge i Trastorn específic del Llenguatge. Estratègies d’intervenció” (Olot, 26 de novembre).

Ens van comentar que les diapositives estarien penjades a la web, i no les sé trobar. Em podríeu ajudar?

Moltes gràcies!

• Anna says:

Bon dia,
    Igual qu
    e comenta l’Aina, jo també vaig assistir a la xerrada “Retard del Llenguatge i Trastorn específic del Llenguatge. Estratègies d’intervenció” a Olot el 26 de novembre i no trobo les diapositives que ens van passar aquell dia i que ens van dir que estarien penjades a la web.

Moltes gràcies.

• nuria says:

Hola, jo tampoc trobo la presentació. On la podem trobar? Gràcies

• Joan says:

¿Les dates son correctes?

• UOC says:

Hola Joan,

efectivament, les dates són correctes. La informació de la propera sessió la pots trobar a http://territori.blogs.uoc.edu/2015/04/apps-autisme/