Sessió Alumni “Art i Tecnologia: reptes actuals d’un sector en expansió”

Escrit per el octubre 1, 2014 - 9:55 No hi ha comentaris

El col·lectiu de graduats que forma el Grup UOC Alumni de Madrid ha preparat la sessió “Art i Tecnologia: reptes actuals d’un sector en expansió” que tindrà lloc el dijous 9 de octubre a les 19:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) i que comptarà amb la presència del rector de la UOC, Josep A. Planell. LRM_PerfomanceEn format de taula rodona, s’abordaran les relacions que hi ha entre l’art i la tecnologia i com aquests dos mons, aparentment tan allunyats, estan generant noves indústries culturals i revolucionant els processos de creació, difusió i comercialització en el sector.

Podeu consultar el programa complet i formalitzar la vostra inscripció, gratuïta, des d’aquest enllaç (nou blog propi del Grup UOC Alumni de Madrid).

A més, es pot participar i seguir aquesta sessió a Twitter amb el hashtag #UOCartech.

Esperem que aquesta proposta us resulti interessant 😉