II Edició del taller “Busca feina sense morir en l’intent”

Escrit per el octubre 23, 2014 - 9:40 3 comentaris

Donat l’èxit obtingut en la primera edició, el Servei d’Orientació Professional de la UOC organitza el dijous 6 de novembre de 16:00 a 20:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) la segona edició del taller “Busca feina sense morir en l’intent”, a càrrec de Marta Díaz Barrera, col·laboradora de la UOC que ja el va impartir l’any passat. Job_Search

T’has parat a pensar que tot suma als ulls d’un seleccionador? El mercat laboral ha canviat, les expectatives de les empreses també i això afecta els processos de selecció que han evolucionat. Ara puntua si estàs o no a la Xarxa, com et fas visible en els mitjans socials, l’actitud que mostres cap a les coses, qualitats com la teva empenta o iniciativa, les respostes que dónes a entrevistes on et fan preguntes extravagants. Totes aquestes competències són recursos imprescindibles per buscar feina en un mercat laboral tan canviant com el que tenim avui en dia.

En aquest taller aprendràs mitjançant claus, trucs i exercicis pràctics, a posicionar d’una altra manera perquè destaquis i vagis passant els filtres dels processos de selecció.

Aquesta activitat és gratuïta però per participar-hi hauràs d’inscriure’t omplint aquest formulari ja que les places són molt limitades. Si ho fas, si us plau, envia’ns també el teu CV a uocmadrid@uoc.edu. D’aquesta manera, la ponent podrà conèixer el teu perfil professional i orientar millor sobre com treure el màxim partit al curriculum.

Estàs prepareu @ per trobar feina? #UOCtalento

——————————————————————–

Marta Díaz Barrera, acumula una extensa experiència professional desenvolupada en multinacionals americanes i franceses, exercint funcions de gestió i direcció tant a Madrid com a París. Des de l’any 2000 creant i cohesionant equips. Sectors: IT – ecommerce – tecnologia – màrqueting off i online.

Des de 2010, molt activa en l’ecosistema emprenedor amb dos projectes llançats: Entrenando tu Talento i Talentoscopio. El seu dia a dia el dedica a: detectar el Talent amb major potencial per incorporar-lo a startups i projectes emprenedors en creixement; analitzar el Talent intern d’equips per minimitzar el risc de la inversió, i entrenar la carrera de professionals en actiu que busquen un canvi de treball.

Mentora de projectes emprenedors en LEAN Startup Machine i en IBM SmartCamp.

Assessora de Talent en Universitats.

Jurat de Premis a European Institute for Entrepreneurship i ESCP.

Ponent i conferenciant habitual en fòrums i jornades sobre Emprenedoria, Ocupació i Selecció: Saló MiEmpresa, Cambra de Comerç de Madrid, Escola d’Innovació per al Comerç i altres esdeveniments cofinançats pel Fons Social Europeu.

Col·laboradora en mitjans de comunicació (ràdio, premsa i portals online).

Creadora del Primer Estudi de Talent en Startups espanyoles (2014).

Creadora de Las Historias de LEO y su búsqueda de empleo, (2011) primer còmic del mercat laboral espanyol, que orienta els candidats que busquen activament una feina.

Marta és a més professora col·laboradora en Universitats i Escoles de Negocis (Universitat Europea de Madrid UEM, Universitat Rei Juan Carlos URJC, Universitat Oberta de Catalunya UOC, Universitat Autònoma de Madrid UAM, Universitat Alfonso X el Savi UAX, IEB Institut d’Estudis Borsaris,. .).

Ha participat en el llibre “Networking Emprenent Negocis”.

Idiomes: llengua materna espanyol. Domina les llengües anglesa i francesa.

Apassionada de desenvolupar el Talent i de motivar, contribuir i donar suport a les persones en els seus projectes.

Marta Diaz Barrera talentoscopio

3 comentaris »

• Óscar Ranz says:

Me gustaría asistir a la II Edición del taller “Busca trabajo sin morir en el intento”

Muchas gracias,

Óscar Ranz

• UOC says:

Hola Óscar, para asistir a este taller tienes que apuntarte en el formulario de inscripción que encontrarás enlazado en el texto.

• Isabel says:

Buenos días,

Para los que no podemos desplazarnos a Madrid, ¿es posible obtener la documentación de alguna manera?. Yo soy antigua estudiante de la UOC. ¿Se harán otras convocatorias en otras ciudades?

Saludos, y enhorabuena por el taller.

Isabel