Taller “Salut i Benestar en el Treball: limitant el treball sense límits”

Escrit per el octubre 16, 2014 - 9:47 No hi ha comentaris

La Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) acull el taller “Salut i Benestar en el Treball: limitant el treball sense límits”, organitzat per dos membres de la Comunitat UOC per a la Setmana de la Ciència de Madrid i que tindrà lloc el dimarts 11 de novembre de 19:00 a 21:00h.dubitare_UOCQuè influeix en la salut? Sabies que el que gastem en el sistema sanitari només explica un 20% de la nostra salut? L’altre 80% són les condicions de vida i treball que abasten molt més que els anomenats “estils de vida”. Per exemple ¿quina influència té l’ocupació i l’entorn laboral per tenir millor o pitjor salut?

En aquest context una tendència emergent és el “treball sense límits” o “boundaryless work” Saps el que és? Com influeix en el teu creativitat? I en la teva salut? És important limitar? De què depèn? Es pot fer?

Els objectius del taller interactiu serien els següents:

• Entendre com han evolucionat les tendències i problemes de salut en funció de l’ocupació, el gènere i l’edat
• Entendre què influència pot tenir el “treball sense límits” en la salut i que factors ens poden ajudar a protegir la nostra salut
• Divulgar i posar en pràctica eines per gestionar el “treball sense límits” a nivell individual i organitzatiu (gestió de l’energia, aplicacions mHealth/quantified self, pràctiques organitzatives…)

Durant el taller s’utilitzarà una metodologia “Des de la investigació a l’aplicació” o “Research to Practice”. Partirem des de la recerca més actual per des d’aquí proposar conjuntament eines i accions a diferents nivells.

Ponents:

Glòria Álvarez Hernández. Enginyera de Telecomunicació i Màster en Administració d’Empreses. Directora de Recerca en dubitare. Consultora de Direcció d’Innovació a la Universitat Oberta de Catalunya

Óscar Pérez Zapata. Dr. en Sociologia de les Organitzacions. Director de Recerca en dubitare. Professor Dpt. Economia de l’Empresa Universitat Carlos III de Madrid. Graduat de la Universitat Oberta de Catalunya

Aquesta activitat és gratuïta però, per a participar-hi, hauràs d’inscriure’t omplint aquest breu formulari ja que les places són limitades.

Esperem que aquesta proposta us resulti interessant 😉