“Les habilitats socials: una assignatura pendent?” (cicle “Experiències al WOK”)

Escrit per el novembre 5, 2014 - 23:03 No hi ha comentaris

Per al dia 27 de novembre us proposem a Tarragona una nova xerrada del cicle “Experiències al WOK”.

1185275977_3a3606ac57_z

La correcta adquisició i el correcte desenvolupament de les habilitats socials tenen una importància rellevant en l’adaptació psicosocial del nen ja que influeixen tant en el seu rendiment acadèmic com en les seves relacions en el present i en el futur. La família i l’escola són els espais on primerament es practiquen i, per tant, pares i educadors hi juguen un important paper.

En aquesta xerrada, Josep M. Bertran Aragoncillo, psicòleg, metge i membre fundador del Centre Psico Estratègic, parlarà sobre la seva importància, ens explicarà quines són, com s’aprenen i què podem fer pares, mares i educadors i educadores per tal de fomentar-les, i ens mostrarà algunes dinàmiques de grup aplicables a l’àmbit escolar.

Aquesta xerrada s’emmarca dins el cicle “Experiències al WOK”, iniciativa que posa les seus territorials de la universitat a l’abast de tota la nostra comunitat i de la ciutadania en general per tal que aquells que vulgueu compartir de forma altruista el vostre coneixement, habilitats o expertesa pugueu fer ús d’aquests espais. Aquesta iniciativa pretén sobretot donar visibilitat a les persones que estan treballant en diferents camps relacionats amb la innovació, la tecnologia, la gestió empresarial, la cooperació, etc., amb l’objectiu que ens apropin les seves experiències per tal que puguin enriquir altres projectes o estimular-ne de nous.

La xerrada tindrà lloc el dia 27 de novembre a les 19.00 h a la seu de la UOC a Tarragona (av. Ramón y Cajal, 70). L’assistència és lliure i gratuïta, però cal que empleneu aquest formulari.