define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » El retard del llenguatge i el TEL: estratègies d’intervenció (cicle SEUminaris)

“El retard del llenguatge i el TEL: estratègies d’intervenció” (cicle “SEUminaris”)

Escrit per el novembre 4, 2014 - 10:25 2 comentaris

El proper 26 de novembre organitzem a Olot un nou seminari del cicle SEUminaris d’aquest curs 2014-2015, que organitza el Màster Universitari en Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge de la UOC.

Foto letras de Guillermo en Flickr.com

La jornada tractarà sobre el desenvolupament del llenguatge i com potenciar-lo, ens preguntarem com els nens aprenen a parlar i què suposa aprendre a parlar. A partir d’aquí ens plantejarem què cal tenir en compte quan apareixen dificultats en aquest desenvolupament i ens centrarem en el retard del llenguatge i el trastorn específic del llenguatge. Per últim, oferirem aproximacions d’intervenció i estratègies per ajudar a potenciar aquest desenvolupament.

El seuminari anirà a càrrec d’Iris Badia, diplomada en Magisteri  d’Audició i Llenguatge i llicenciada en Psicologia, DEA en Psicologia Cognitiva i Llenguatge. Ha col·laborat en docència universitària sobre adquisició i patologia del llenguatge (UdG, UB, UOC). També ha col·laborat en recerca universitària a l’entorn del llenguatge (UdG, UB) i ha treballat com a logopeda i psicopedagoga al CREDA de Girona.

Aquest seuminari tindrà lloc el 26 de novembre a les 18.30 h al Punt UOC d’Olot, a la Fundació d’Estudis Superiors d’Olot, carrer Fontanella, 3. L’assistència a la sessió és gratuïta, però cal que empleneu el formulari següent:

Amb el suport de:

ddgi221ap_petit       logo fes color