Taller “Noves Entrevistes de Treball. Estàs preparat?”

Escrit per el novembre 12, 2014 - 14:16 No hi ha comentaris

El Servei d’Orientació Professional de la UOC organitza el dimarts 25 de novembre de 16:00 a 20:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) el taller “Noves Entrevistes de Treball. Estàs preparat?”, a càrrec de Marta Díaz Barrera.UOCtalento_entrevistas

L’evolució del mercat laboral ha comportat nous plantejaments en els processos de selecció i un nou enfocament en les entrevistes de treball. Per destacar com candidat la formació és indispensable, com també ho és preparar-se, redactar una bona carta de presentació que t’obri portes per aconseguir l’esperada trucada del seleccionador i tenir clar que l’entrevista a la que et vas a enfrontar, no és curricular .

En aquest taller aprendràs mitjançant claus, trucs i exercicis pràctics, a posicionar-te d’una altra manera perquè destaquis i atreguis als seleccionadors. Parlarem sobre tipus de preguntes (extravagants i no tant), respostes i molt més.

Aquesta activitat és gratuïta però per participar-hi hauràs d’inscriure’t omplint aquest formulari ja que les places són molt limitades. Si ho fas, si us plau, envia’ns uns dies abans la teva carta de presentació a uocmadrid@uoc.edu. D’aquesta manera, la ponent podrà orientar-te de manera més personalitzada.

T’apuntes a conèixer les Noves Entrevistes de Treball? #UOCtalento

——————————————————————–

Marta Díaz Barrera, acumula una extensa experiència professional desenvolupada en multinacionals americanes i franceses, exercint funcions de gestió i direcció tant a Madrid com a París. Des de l’any 2000 creant i cohesionant equips. Sectors: IT – ecommerce – tecnologia – màrqueting off i online.

Des de 2010, molt activa en l’ecosistema emprenedor amb dos projectes llançats: Entrenando tu Talento i Talentoscopio. El seu dia a dia el dedica a: detectar el Talent amb major potencial per incorporar-lo a startups i projectes emprenedors en creixement; analitzar el Talent intern d’equips per minimitzar el risc de la inversió, i entrenar la carrera de professionals en actiu que busquen un canvi de treball.

Mentora de projectes emprenedors en LEAN Startup Machine i en IBM SmartCamp.

Assessora de Talent en Universitats.

Jurat de Premis a European Institute for Entrepreneurship i ESCP.

Ponent i conferenciant habitual en fòrums i jornades sobre Emprenedoria, Ocupació i Selecció: Saló MiEmpresa, Cambra de Comerç de Madrid, Escola d’Innovació per al Comerç i altres esdeveniments cofinançats pel Fons Social Europeu.

Col·laboradora en mitjans de comunicació (ràdio, premsa i portals online).

Creadora del Primer Estudi de Talent en les Startups Espanyoles (2014).

Creadora de Las Historias de LEO y su búsqueda de empleo, (2011) primer còmic del mercat laboral espanyol que orienta els candidats que busquen activament una feina.

Marta és a més professora col·laboradora en Universitats i Escoles de Negocis (Universitat Europea de Madrid UEM, Universitat Rei Juan Carlos URJC, Universitat Oberta de Catalunya UOC, Universitat Autònoma de Madrid UAM, Universitat Alfonso X el Savi UAX, IEB Institut d’Estudis Borsaris,. .).

Ha participat en el llibre “Networking Emprenent Negocis”.

Idiomes: llengua materna espanyol. Domina les llengües anglesa i francesa.

Apassionada de desenvolupar el Talent i de motivar, contribuir i donar suport a les persones en els seus projectes.

Marta Diaz Barrera talentoscopio