UOCalumni Sevilla | millora la teua empleabilitat gràcies al programari lliure

Escrit per el novembre 24, 2014 - 12:21 No hi ha comentaris

En els últims 20 anys la indústria del programari ha emergit a la societat per quedar-: smartphones, portàtils ultraprims, tablets, ebooks. smartwatches, i un llarg etcètera. La tecnologia està avançant a un ritme vertiginós i hi ha una filosofia que ha estat en bona part de les grans innovacions, el Programari Lliure.

El proper dimecres 10 de desembre a les 19h a la seu de la UOC a Sevilla (Torneo, 32) UOCalumni organitza una sessió sobre Programari Lliure i Ocupabilitat a la qual pots inscriure’t en el formulari que trobaràs fent clic aquí.

Avui noms com Android, Linux, Chrome o Firefox són molt coneguts i tots ells tenen en comú que són projectes de programari lliure que han arribat a milions d’usuaris. Què té a veure el programari lliure amb l’èxit d’aquests projectes? Tot! Els veritables avenços tecnològics s’aconsegueixen gràcies a la col·laboració i la transparència.

L’ocupabilitat de les persones que col·laboren en projectes de programari lliure és molt alta. Col·laborar de forma oberta, demostrant de manera transparent les teves capacitats, és una nova forma d’escriure línies de qualitat en el teu CV. Projectes com github (una xarxa social de desenvolupament de programari) han revolucionat Internet perquè posen cara a les persones que estan darrere del codi. Si alguna vegada has volgut millorar la teva ocupabilitat, el programari lliure pot ser una via molt útil.

Per explicar-nos què pot fer el programari lliure per la teua ocupabilitat ens acompanyaran:

• Carlos Parra, Director d’Operacions de Emergya, una empresa especialitzada en el disseny de programari per a les persones i solucions fàcils d’usar i amb un una finalitat molt pràctica. Carles és Graduat de la UOC en Enginyeria Tècnica Informàtica de Sistemes.
  • Juan Prieto, CEO en Ximdex, un potent gestor de continguts amb llicència lliure capaç de simplificar els processos de gestió de la informació gràcies a l’ús de tecnologies semàntiques.

Recorda que totes les activitats de la Seu de la UOC a Sevilla són gratuïtes. Només has d’inscriure’t al formulari d’inscripció.