UOCTalk Terrassa: “Del consum tradicional a les noves formes de consum”

Escrit per el novembre 21, 2014 - 7:56 No hi ha comentaris

Aquest 2 de desembre us proposem una nova sessió del grup UOCTalk de Terrassa, format per graduats del territori, que pretén apropar temes d’actualitat de la zona als membres de la comunitat universitària de la UOC.

Foto-Portada-Post-Consumo-colaborativo1-640x337-300x157

En aquesta sessió es tractarà el tema dels nous hàbits de consum i comerç. Per tractar el tema, hem convidat quatre ponents que ens explicaran des de la seva experiència com són els nous hàbits dels consumidors i com aquests afecten el comerç, sobretot el comerç local. Es posaran sobre la taula qüestions com les monedes socials, les aplicacions (Uber…), les comunitats en xarxa, així com el marc legal de les noves casuístiques en l’àmbit del consum.

L’activitat tindrà lloc el dia 2 de desembre a les 19.00 h a la seu de la UOC a Terrassa (Vapor Universitari de Terrassa, c/ Colom, 114).

Per a més informació i inscripcions, consulteu aquest enllaç.