define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » Sessió Alumni Gamificació una potent eina professional

Sessió Alumni “Gamificació: una potent eina professional”

Escrit per el gener 29, 2015 - 11:59 No hi ha comentaris

Sessió Alumni “Gamificació: una potent eina professional”

El col·lectiu de graduats que forma el Grup UOC Alumni de Madrid ha preparat la sessió “Gamificació: una potent eina professional” que tindrà lloc el dijous 12 de febrer a les 19:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4).

De la mà del Daniel Riera Terrén, Director del Grau d’Enginyeria Informàtica de la UOC, veurem com les dinàmiques i mecàniques del joc poden aplicar-se a entorns no lúdics en benefici de les nostres empreses i les nostres vides laborals.

Pots consultar el contingut complet de la sessió i formalitzar la teva inscripció, gratuïtades d’aquest enllaç al blog del Grup UOC Alumni de Madrid.

Esperem que aquesta proposta et resulti interessant 😉