Taller “Noves Entrevistes de Feina. Estàs preparat?”

Escrit per el gener 16, 2015 - 12:12 2 comentaris

El Servei d’Orientació Professional de la UOC reedita, el dijous 5 de març de 16:00 a 20:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4), el taller “Noves Entrevistes de Feina. Estàs preparat?”, a càrrec de Marta Díaz Barrera.

UOCtalento_entrevistas

L’evolució del mercat laboral ha comportat nous plantejaments en els processos de selecció i un nou enfocament en les entrevistes de treball. Per destacar com candidat, la formació és indispensable, així com, també ho és preparar-se, redactar una bona carta de presentació que t’obri les portes per aconseguir l’esperada trucada del seleccionador.

Farem un recorregut per les preguntes clàssiques i rebràs els comentaris i la visió d’un seleccionador. A més t’adonaràs que cada vegada menys entrevistes són curriculars i més són competencials i situacionals.

En aquest taller aprendràs, mitjançant claus, trucs i exercicis pràctics, a posicionar-te d’una altra manera perquè destaquis i atreguis als seleccionadors. Parlarem sobre tipus de preguntes (extravagants i no tant), respostes i molt més.

Aquesta activitat és gratuïta però per participar-hi hauràs d’inscriure’t omplint aquest formulari ja que les places són molt limitades.

T’apuntes a conèixer les Noves Entrevistes de Treball? #UOCtalento

——————————————————————–

Marta Díaz Barrera, acumula una extensa experiència professional desenvolupada en multinacionals americanes i franceses, exercint funcions de gestió i direcció tant a Madrid com a París. Des de l’any 2000 creant i cohesionant equips. Sectors: IT – ecommerce – tecnologia – màrqueting off i online.

Primer contacte amb startups l’any 2001 (que va ser comprada per HP). Des de 2010, molt activa en l’ecosistema emprenedor amb dos projectes llançats: Entrenant el teu Talent i Talentoscopio. El seu dia a dia el dedica a: analitzar el Talent d’equips per a que les startups siguin més atractives per als inversors i minimitzar el risc de la inversiódetectar el Talent amb major potencial per incorporar-lo a startups i projectes emprenedors en creixement; i entrenar la carrera de professionals en actiu que busquen un canvi de treball.

Mentora de projectes emprenedors en LEAN Startup Machine, a IBM SmartCamp, Startups Mansion (Nova York) i Fundación Botín.

Assessora de Talent en Universitats i Escoles de Negoci.

Jurat de Premis a European Institute for Entrepreneurship, Fundación MásHumano i ESCP.

Ponent i conferenciant habitual en fòrums i jornades sobre Emprenedoria, Ocupació i Selecció: Saló MiEmpresa, Cambra de Comerç de Madrid, Escola d’Innovació i altres esdeveniments cofinançats pel Fons Social Europeu.

Col·laboradora en mitjans de comunicació (ràdio, premsa i Tribunes en portals online) cada setmana.

Creadora del Primer Estudio de Talento en las Startups Españolas (2014).

Creadora de Las Historias de LEO y su búsqueda de empleo, (2011) primer còmic del mercat laboral espanyol que orienta els candidats que busquen activament una feina.

Marta és a més professora col·laboradora en Universitats i Escoles de Negocis (Universidad Europea de Madrid UEM, Instituto de Empresa IE, Universitat Oberta de Catalunya UOC, IEB Instituto de Estudios Bursátiles y Universidad Rey Juan Carlos URJC).

Ha participat en el llibre “Networking Emprendiendo Negocios“.

Idiomes: llengua materna espanyol. Domina les llengües anglesa i francesa.

Apassionada de desenvolupar el Talent i de motivar, contribuir i donar suport a les persones en els seus projectes.

Marta Diaz Barrera talentoscopio

@Talentoscopio_