define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » Exposició de fotografia Finestres a l’espai buit (Montblanc)

Exposició fotogràfica “Finestres a l’espai buit” (Montblanc)

Escrit per el febrer 5, 2015 - 8:11 No hi ha comentaris

Us animem a visitar aquesta interessant exposició que podreu veure entre el 9 i el 27 de febrer a Montblanc.

L’exposició va sorgir d’un grup de treball format per estudiants i docents del grau de Multimèdia de la Universitat Oberta de Catalunya. El grup es va formar el 2011 per preparar una exposició amb què participar al Visa Off de Perpinyà, cosa que va fer l’any 2011 amb l’exposició “Mirades“. El 2012 es va plantejar de nou preparar una nova exposició per al certamen, que és la que es presenta ara.

El grup de treball és virtual. Tot el procés de decidir el tema, redactar els texts i preparar les fotografies es va fer a través de la web seguint la metodologia de treball dela UOC. Un primer moment important va ser el de l’elecció del tema, que finalment va ser l’espai buit.

La seu de la mostra és el Pati del Palau Alenyà, seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà (c. Sant Josep, 18), a Montblanc. La podreu visitar del 9 al 27 de febrer de 2015, amb els horaris de visita següents:

Matins: de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
Tardes: dilluns i dimecres de 16.00 h a 19.00 h