define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » Taller Les habilitats socials: una assignatura pendent? (cicle Experiències al WOK)

Conferència “Les habilitats socials: una assignatura pendent?” (cicle “Experiències al WOK”)

Escrit per el febrer 18, 2015 - 22:32 No hi ha comentaris

El cicle “Experiències al WOK” torna el dia 11 de març a Tortosa.

1185275977_3a3606ac57_z

La correcta adquisició i el correcte desenvolupament de les habilitats socials tenen una importància rellevant en l’adaptació psicosocial de totes les persones ja que influeixen tant en el nostre rendiment acadèmic i professional  com en les nostres relacions en el present i en el futur. La família i l’escola són els espais on primerament es practiquen i, per tant, pares i educadors hi juguen un important paper. Malgrat tot, es poden aprendre al llarg de tota la vida.

En aquesta xerrada, Josep M. Bertran Aragoncillo, psicòleg, metge i membre fundador del Centre Psico Estratègic, parlarà sobre la seva importància, ens explicarà quines són, com s’aprenen i què podem fer tant nosaltres mateixos com pares, mares i educadors/es per tal de fomentar-les, i ens mostrarà algunes dinàmiques de grup aplicables en la vida quotidiana.

Aquesta xerrada s’emmarca dins el cicle “Experiències al WOK”, iniciativa que posa les seus territorials de la universitat a l’abast de tota la nostra comunitat i de la ciutadania en general per tal que aquells que vulgueu compartir de forma altruista el vostre coneixement, habilitats o expertesa pugueu fer ús d’aquests espais. Aquesta iniciativa pretén sobretot donar visibilitat a les persones que estan treballant en diferents camps relacionats amb la innovació, la tecnologia, la gestió empresarial, la cooperació, etc., amb l’objectiu que ens apropin les seves experiències per tal que puguin enriquir altres projectes o estimular-ne de nous.

La xerrada tindrà lloc el dia 11 de març a les 19.00 h a la seu de la UOC a Tortosa (c. Alfara de Carles, 18). No queden places disponibles per a aquesta activitat