Com connecto amb les meves fonts de força? Taller teòrico-pràctic de treball corporal

Escrit per el març 17, 2015 - 7:51 No hi ha comentaris

El grup Alumni de la UOC organitza el proper 21 de març a Terrassa aquest taller sobre treball corporal.

20130418_coach

En aquest taller s’abordaran uns temes bàsics i arquetípics que normalment apareixen en les teràpies: les arrels i la casa. L’enfocament teòric es farà recorrent un camí a través de la bioenergètica, la filosofia i la cultura oriental per a una psicoteràpia que estimuli l’hemisferi dret, el pensament no lineal, caracteritzada per l’ús de metàfores, fantasies, cos i moviment.

L’objectiu és poder oferir eines que es poden utilitzar en consulta per al treball terapèutic professional i al mateix temps vàlides per al treball personal. La part pràctica d’aquest taller ens portarà a unes experiències per connectar amb la nostra realitat interna i externa, intentant explorar la manera personal de sostenir-se sobre els propis peus/arrels i connectar amb la nostra font de força.

El taller anirà a càrrec d’Elisabetta D’Agata, doctora en Psicologia. Actualment s’està formant en el Màster de Biosíntesi i treballa a l’Institut de Recerca de l’Hospital Vall d’Hebron i en la seva consulta privada.

El taller tindrà lloc a la seu de Terrassa de la UOC (c. Colom, 114) el dia 21 de març a les 10.30 h. Es suggereix portar roba còmoda. Per a més informació i inscripcions, consulteu aquest enllaç.