Sessió Alumni “Realitat Augmentada: experiències i aplicacions per a la teva empresa”

Escrit per el abril 30, 2015 - 15:35 No hi ha comentaris

El col·lectiu de graduats que forma el Grup UOC Alumni de Madrid ha preparat la sessió “Realitat Augmentada: experiències i aplicacions per a la teva empresa” que tindrà lloc el dijous 7 de maig a les 19:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4).

De la mà del Luis Villarejo Muñoz coneixerem tot el potencial d’aquesta útil tecnologia que permet, per mitjà d’un dispositiu mòbil (smartphone o tablet), ampliar la informació real d’un objecte o lloc amb informació digital.

Pots consultar el contingut complet de la sessió i formalitzar la teva inscripció, gratuïtades d’aquest enllaç al blog del Grup UOC Alumni de Madrid.

Esperem que aquesta proposta et resulti interessant 😉