#smartPYME #10betatest: turisme, 3d i startups

Escrit per el abril 29, 2015 - 11:32 No hi ha comentaris

Obrim la inscripció per un nou #smartPYME #betatest, el proper dimecres 13 de maig a les 19h a la seu de la UOC a Sevilla (Torneo, 32).

Pots fer la inscripció al formulari que trobaràs aquí.

6732501771_3e53e04dd5_z

Podràs ser betatester de:

• Bloonde, que es definix com una startup per startups, la missió de la qual és completar equips d’altres startups, acompanyar-les als seus inicis i fer més fàcil la seua creació i llençament.
  • Ar3D, un estudi multidisciplinar amb servei integral de disseny gràfic, l’element distintiu de la qual és l’el·laboració d’escenes 3d realistes.
  • Sevilla4Real, una empresa de turisme cultural formada per quatre sevillanes que interpreten el patrimoni des de la visió de qui ha nascut i viu aquí, amb rigor professional, però amb sentit de l’humor.

Ja ho sebeu, podeu vindre a conéixer les idees emprenedores de tres empreses sevillanes, i també a escoltar els consells experts dels nostres quatre coaches: Dolores Ordóñez, consultora d’innovació a Barrabés Next; Javier Padilla, CEO de Moodyo; Javier Pérez Caro, Consultor i soci de Walnuters, i Ana Isabel Jiménez, professora de la UOC Business School i experta en start ups.

smartPYME (beta test) promou la col·laboració entre emprenedors i empreses amb projectes consolidats, i emprenedors que acaben de posar en marxa els seus projectes o que simplement tenen una idea i necessiten compartir-la per fer-la créixer.

A més, si vols, pots enviar-nos la teua idea o proposar-nos alguna experiència per participar a smartPYME; només has de posar-te en contacte amb nosaltres a twitter @smart_PYME, facebook facebook.com/smartPYME o per correu electrònic a uocsevilla@uoc.edu.