UOC Alumni Sevilla | taller de cerca de feina i marca personal

Escrit per el abril 27, 2015 - 13:10 No hi ha comentaris

El proper dimecres 6 de maig entre les 9:30 i les 14h a la seu de la UOC a Sevilla (Torneo, 32) el grup UOCalumni de Sevilla organitza un taller de cerca de feina i marca personal.

Pots inscriure’t al formulari que trobaràs aquí.

Universidad y sic

Sens dubte vivim en un entorn laboral canviant i altament competitiu; així, el currículum personal entès com un full amb els nostres estudis, habilitats i experiència professional, resulta cada cap menys útil com eina per trobar feina.

La construcció d’una marca personal, els nous models i eines per mostrar la nostra experiència i habilitats, les xarxes de feina o la correcta preparació d’una entrevista de feina han près el protagonisme en un desafiament conegut, la cerca de feina, però que ha canviat molt els darrers anys.

Vos proposem una sessió orientada a descobrir quins són els secrets, les tècniques i les habilitats claus per sortir-ne airòs.

Este és el programa de la sessió:

• 9:30-10:00: recepció dels participants.
  • 10:00-11:15: marca persona com eina de cerca de feina, a càrrec de Lucía Montero i Alfredo Hernández Díaz, experts en mitjans socials i marca personal, i graduats de la UOC.
  • 11:15-12:30: nous models de CV, a càrrec de Manuel Miranda, Community Manager i director del programa Café Digital, i docent a l’àrea de Social Media i Economia.
  • 12:30-12:45: pausa cafè.
  • 12:45-14:00: xarxes de treball i entrevista, a càrrec de Luisa Sánchez, docent en formació de formadors i habilitats socials, orientació laboral i professional, i coaching.

També pots seguir la sessió a twitter amb el HT #UOCalumniSVQ.