define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » Sessió Alumni Professionals empoderats digitalment Empreses transformadores

ANUL·LADA – Sessió Alumni “Professionals empoderats digitalment: empreses transformadores”

Escrit per el maig 13, 2015 - 15:26 No hi ha comentaris

El col·lectiu de graduats que forma el Grup UOC Alumni de Madrid ha preparat la sessió “Professionals empoderats digitalment: empreses transformadores” que tindrà lloc el dijous 21 de maig a les 19:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4).

Pots consultar el contingut complet de la sessió i formalitzar la teva inscripció, gratuïtades d’aquest enllaç al blog del Grup UOC Alumni de Madrid.

Esperem que aquesta proposta et resulti interessant 😉