Taller “Linkedin i Twitter: la millor fórmula per a trobar feina”

Escrit per el maig 5, 2015 - 10:30 5 comentaris

El Servei d’Orientació Professional de la UOC organitza el dimecres 13 de maig de 16:00 a 20:00 hores a la Seu de la UOC a Madrid (Plaza de las Cortes, 4) el taller “Linkedin i Twitter: la millor fórmula per a trobar feina”, a càrrec de Marta Díaz Barrera.Closeup of human hands pointing towards business man

En un món completament global i mòbil, les claus i tendències del mercat per a trobar feina i per canviar de sector, inclouen tenir una presència professional (no personal) a la Xarxa. Tenim clar que no totes les xarxes serveixen per el mateix, per això és indispensable conèixer com utilitzar-les per tenir més opcions d’aconseguir feina o de canviar la que tens. A nivell de xifres, Espanya està en el rànquing dels 10 països amb major nombre d’usuaris a Twitter i també al nostre país hem superat la xifra de cinc milions d’usuaris actius a Linkedin.

Cada dia les empreses pugen ofertes de treball a la Xarxa i busquen candidats. Es queixen de no trobar l’adequat i en canvi els candidats estan segurs d’encaixar en aquestes ofertes. Què està passant ?, com t’estàs fent visible ?, tens un perfil a la Xarxa que ajudi a que et trobin?

En aquest taller aprendràs què és important a Linkedin i Twitter per a buscar feina i en què es fixa un seleccionador quan filtra perfils.

El contingut serà molt pràctic i anirem utilitzant les plataformes en directe. Per això és molt IMPORTANT que si decideixes venir:

– Tinguis ja creada un compte de Linkedin i també una altra a Twitter (les dues són gratuïtes)

Portis una tauleta o portàtil per poder treballar i seguir el taller adequadament

Aquesta activitat és gratuïta però per participar-hi hauràs d’inscriure’t omplint aquest formulari ja que les places són molt limitades.

Estàs preparat per a trobar feina? #UOCtalento

——————————————————————–

Marta Díaz Barrera, acumula una extensa experiència professional desenvolupada en multinacionals americanes i franceses, exercint funcions de gestió i direcció tant a Madrid com a París. Des de l’any 2000 creant i cohesionant equips. Sectors: IT – ecommerce – tecnologia – màrqueting off i online.

Primer contacte amb startups l’any 2001 (que va ser comprada per HP). Des de 2010, molt activa en l’ecosistema emprenedor amb dos projectes llançats: Entrenant el teu Talent i Talentoscopio. El seu dia a dia el dedica a: analitzar el Talent d’equips per a que les startups siguin més atractives per als inversors i minimitzar el risc de la inversió; detectar el Talent amb major potencial per incorporar-lo a startups i projectes emprenedors en creixement; i entrenar la carrera de professionals en actiu que busquen un canvi de treball.

Mentora de projectes emprenedors en LEAN Startup Machine, a IBM SmartCamp, Startups Mansion (Nova York) i Fundación Botín.

Assessora de Talent en Universitats i Escoles de Negoci.

Jurat de Premis a European Institute for Entrepreneurship, Fundación MásHumano i ESCP.

Ponent i conferenciant habitual en fòrums i jornades sobre Emprenedoria, Ocupació i Selecció: Saló MiEmpresa, Cambra de Comerç de Madrid, Escola d’Innovació i altres esdeveniments cofinançats pel Fons Social Europeu.

Col·laboradora en mitjans de comunicació (ràdio, premsa i Tribunes en portals online) cada setmana.

Creadora del Primer Estudio de Talento en las Startups Españolas (2014).

Creadora de Las Historias de LEO y su búsqueda de empleo, (2011) primer còmic del mercat laboral espanyol que orienta els candidats que busquen activament una feina.

Marta és a més professora col·laboradora en Universitats i Escoles de Negocis (Universidad Europea de Madrid UEM, Instituto de Empresa IE, Universitat Oberta de Catalunya UOC, IEB Instituto de Estudios Bursátiles y Universidad Rey Juan Carlos URJC).

Ha participat en el llibre “Networking Emprendiendo Negocios“.

Idiomes: llengua materna espanyol. Domina les llengües anglesa i francesa.

Apassionada de desenvolupar el Talent i de motivar, contribuir i donar suport a les persones en els seus projectes.

Marta Diaz Barrera talentoscopio

@Talentoscopio_
@MartaDzBarrera

5 comentaris »

• Elena Borderías says:

Hola, me gustaría inscribirme en este taller.

Muchas gracias.

Saludos,

Elena Borderías
    Grado en ADE – UOC

• UOC says:

Hola Elena,

para inscribirte debes hacerlo a través del formulario que encontrarás en el texto de esta noticia.

• Esteban says:

Hola.
    Me he inscrito al evento pero me pone en lista de espera. Cómo puedo saber si tengo plaza?
    Gracias, Esteban.

• María Isabel says:

Hola, me incribí a este evento en la lista de espera y ahora me vuelven a enviar este evento como agenda de la UOC. Significa que tengo plaza?

Muchas gracias.

• UOC says:

Hola María Isabel,

Como indicas, nos consta que estás en la lisa de espera (en los primeros puestos, por cierto). Según vayamos recibiendo bajas, iremos contactando con vosotros por riguroso orden cronológico de petición.

El hecho de que hayas recibido otra notificación sobre este taller es porque la Agenda de actividades de la UOC envía automáticamente e-mails con nuestros eventos a todas aquellas personas (que no tienen por qué ser estudiantes o graduados de la UOC ) que se han suscrito a ella, además del mensaje de convocatoria que remite la Sede a toda la Comunidad Universitaria (sólo estudiantes y graduados de la UOC) del territorio.

Un saludo.