#smartPYME #11betatest: domòtica, turisme y videojocs

Escrit per el juliol 28, 2015 - 11:47 No hi ha comentaris

L’estiu és moment de descansar i carregar piles. Esperem que ho estiguis fent, perquè al setembre tornem a la càrrega amb un nou #smartPYME #betatest i ja anem pel número 11! Serà el proper dimecres 16 setembre a les 19h a la seu de la UOC a Sevilla (Torneo, 32).

Pots fer la inscripció al formulari que trobaràs aquí.

Podràs ser betatester de:

3294318405_6598b4b575_z(1)

• LockArt, és un sistema d’obertura de portes mitjançant l’ús de dispositius mòbils . El principal avantatge que presenta LockArt és el seu sistema de claus temporals , que permet l’obertura d’una porta per una altra persona per un temps limitat . LockArt : obre sense claus.
  • Beetripper, una plataforma P2P que uneix persones de tot el món per a permetre al viatger que pugui acostar-se els costums locals i a la vida que ofereix la ciutat d’una forma social , coneixent a persones de tot el món que posen en valor els seus coneixements, a través d’experiències totalment personalitzades per a cada viatger.
  • Brainside, un estudi de videojocs creat a Sevilla i format per professionals de la informàtica, la gestió i la comunicació.

Ja ho sabeu, podeu venir a conèixer les idees emprenedores de tres empreses sevillanes, i també a escoltar els consells experts dels nostres quatre coaches: Gracia Catalina, directora del Programa Minerva; Javier Padilla, CEO de Moodyo; Javier Pérez Caro, consultor i soci de Walnuters, i Ana Isabel Jiménez, professora de la UOC Business School i experta en start ups.

smartPYME (betatest) promou la col·laboració entre emprenedors i empreses amb projectes consolidats, i emprenedors que acaben de posar en marxa els seus projectes o que simplement tenen una idea i necessiten compartir-la per fer-la créixer.

A més, si vols, pots enviar-nos la teva idea o proposar-nos alguna experiència per participar a smartPYME (beta test); només has de posar-te en contacte amb nosaltres a twitter @smart_PYME, facebook facebook.com/smartPYME o per correu electrònic a uocsevilla@uoc.edu.