define('FS_METHOD', 'direct'); Activitats a la Xarxa Territorial » Jornades d’acolliment (setembre 2015)

Jornades d’acolliment (setembre 2015)

Escrit per el setembre 8, 2015 - 10:59 56 comentaris

La UOC organitza a setembre un conjunt de jornades d’acolliment adreçades a nous estudiants. Amb aquestes jornades es vol donar la benvinguda a la Universitat als nous matriculats i alhora ajudar-los a identificar la informació i les eines més rellevants en relació amb l’entorn d’estudi a la UOC, juntament amb algunes nocions metodològiques sobre l’organització i la planificació de l’estudi.

recerca2

Comença el curs, benvinguts a l’univers UOC!

Com cada any, ja tenim aquí l’inici de curs, i com que volem que comencis aquesta etapa universitària amb ganes i amb tota la informació possible per treure el màxim rendiment d’aquest procés d’aprenentatge, et convidem a les Jornades d’Acolliment.  Aquest serà el primer pas per entrar en l’univers UOC, un univers d’on segurament sortiràs transformat!

L’objectiu d’aquestes jornades d’acolliment és donar-te, com a nou estudiant,  les claus perquè l’organització i la planificació de l’estudi et sigui el més pràctica possible. Per això, presentarem alguns conceptes que seran molt habituals en el dia a dia com a estudiants de la UOC, com per exemple l’entorn del Campus Virtual, els Fòrums, les activitats: PAC, l’avaluació, etc.

Seus de les jornades

Tarragona, 16 de setembre, 19.00 h (Sala d’actes de l’IMET, av. Ramón y Cajal 70, 1a planta)

Lleida, 17 de setembre, 19.00 h (Seu de la UOC, c. Canyeret, s/n, 2a planta)

Reus, 17 de setembre, 19.00 h (Seu de la UOC, c. Escorxador, s/n)

Barcelona, 17 de setembre, 11.00 h (Centre Cívic Urgell, c. Urgell 145)

Barcelona, 17 de setembre, 19.00 h (Centre Cívic Urgell, c. Urgell 145)

Nova sessió a Barcelona: 23 de setembre, 11.00 h (Centre Cívic Urgell, c. Urgell 145)

Tortosa, 21 de setembre, 19.00 h (Seu de la UOC, c. Alfara de Carles 18)

Manresa, 21 de setembre, 19.00 h (Sala d’actes de l’Edifici FUB-2, av. Bases de Manresa 1)

Madrid, 22 de setembre, 19.00 h (Seu de la UOC, plaza de las Cortes 4)

Terrassa, 22 de setembre, 19.00 h (Sala d’actes del Vapor Universitari de Terrassa, c. Colom 114)

Sevilla, 22 de setembre, 19.00 h (Seu de la UOC, av. Torneo 32)

València, 22 de setembre, 19.00 h (Seu de València, c. de la Pau, 3)

Vila-real, 23 de setembre, 19.00 h (Biblioteca Universitària del Coneixement, av. Pius XII 43)

Palma de Mallorca, 23 de setembre, 19.00 h (Centre de Cultura “SA NOSTRA”, c. de la Concepció 12)

Salt, 28 de setembre, 19.00 h (Seu de Salt, c. Sant Antoni 1)

Bilbao, 29 de setembre, 19.00 h (Azkuna Zentroa, Alhóndiga Bilbao, plaza Arriquibar, 4 Sala polivalent)

L’assistència a les jornades és lliure i gratuïta, però és necessari que t’inscriguis  emplenant aquest formulari a efectes de la previsió d’assistència. Al mateix formulari ens podràs plantejar tots els teus suggeriments i dubtes. Recorda que pots posar-te en contacte amb nosaltres sempre que vulguis.

Actualització: si no podeu assistir presencialment a les sessions previstes també podeu seguir-les per internet. Es retransmetran les 2 següents:

– Madrid, 22 de setembre, 19.00 h (en castellà)

– Salt, 28 de setembre, 19.00 h (en català)

Podreu connectar-vos des d’aquest enllaç

Amb el suport de:

ddgi221ap_petit