Jornada “Projectes telemàtics” a Reus (“Experiències al WOK”)

Escrit per el setembre 2, 2015 - 8:08 No hi ha comentaris

Atenció! hem modificat la data, la jornada queda ajornada al 7 de novembre

Us proposem per al dia 7 de novembre a Reus una nova activitat del cicle “Experiències al WOK”.

projectes2015

Us convidem a participar a la jornada de presentació dels projectes telemàtics d’iEARN-Pangea, organització sense ànim de lucre que, des del 1988, fomenta la realització de projectes telemàtics cooperatius entre centres d’ensenyament d’arreu del món. Amb l’objectiu de fomentar les relacions d’amistat entre docents i alumnes de diferents països, basades en el mutu coneixement i el respecte, promou l’ús col·laboratiu de les TIC i ofereix a la comunitat educativa un ampli ventall de projectes i recursos.

En aquesta jornada es presentaran alguns dels projectes telemàtics cooperatius que ofereix actualment adreçats a diferents etapes educatives. Es durà a terme una presentació participativa, durant la qual els assistents podreu fer servir els vostres dispositius mòbils o ordinadors portàtils per interactuar amb els ponents, que ens presentaran alguns projectes i les eines TIC que s’hi fan servir i que podeu integrar fàcilment a les vostres aules.

Aquesta activitat s’emmarca dins el cicle “Experiències al WOK”, iniciativa que posa les seus territorials de la universitat a l’abast de tota la nostra comunitat i de la ciutadania en general per tal que aquells que vulgueu compartir de forma altruista el vostre coneixement, habilitats o expertesa pugueu fer ús d’aquests espais. Aquesta iniciativa pretén sobretot donar visibilitat a les persones que estan treballant en diferents camps relacionats amb la innovació, la tecnologia, la gestió empresarial, la cooperació, etc., amb l’objectiu que ens apropin les seves experiències per tal que puguin enriquir altres projectes o estimular-ne de nous.

L’activitat tindrà lloc el dia 7 de novembre de 10.00 h a 13.00 h a la seu de la UOC a Reus (c. de l’Escorxador, s/n), amb descans per esmorzar, a càrrec dels organitzadors. L’assistència és lliure i gratuïta, però cal que empleneu aquest formulari.

Amb la col·laboració de:

logotip4